Moja Korpa
Kol: 0 Ukupno: 0,00 RSD

  • Vaša korpa je trenutno prazna


    Ubacite u korpu proizvode na sledeći način:
    1. Pronađite proizvod koji želite koristeći pretragu ili listanjem kategorija proizvoda
    2. Kada nađete proizvod koji vas zanima, kliknite na dugme "Dodaj u korpu"

Cene

Svi artikli prikazani na sajtu prodaju se po maloprodajnim cenama sa uračunatim pdv‑om.


Slike i opis proizvoda

Fotografije možda mogu da steknu nepravilnu sliku u pogledu dimenzija proizvoda, s toga klikom na sliku imate detalje o dimenzijama proizvoda i načinu zatvaranja.

Proizvodi se prodaju onako kako su prikazani (ako na slici ima čep ili poklopac prodaju se sa zatvaračima,a ako ne zatvarači se posebno kupuju).

Za čepove i pvc kapice ne možemo garantovati da odgovaraju modelu boce koja nije iz naše ponude.


Poručivanje i plaćanje

Nakon izvršene porudžbine koja mora biti minimum 500 dinara vrednosti, dobićete poruku da je porudžbina primljena,a sve detalje o isporuci dobićete putem e‑maila koji ste naveli u porudžbenici.

U koliko kupac izabere virmansko plaćanje u najskorijem vremenu će dobiti predračun,a roba će mu biti poslata odmah nakon uplate.

Za svaku porudžbinu biće isporučen fiskalni račun ili faktura, koja se nalazi u providnoj koverti na spoljnoj strani kutije.


Isporuka i transport

Poručena roba će biti otpremljena u roku od tri dana od momenta porudžbine,s tim da vikend ne ulazi u ovaj rok.

Isporuku robe vrši brza pošta BEXEXPRESS.
CENA PREVOZA NA TERITORIJI BEOGRADA SE UVEĆAVA ZA 66 DINARA
TROŠKOVE PREVOZA SNOSI KUPAC.

Na svaku pošiljku potrebno je dodati 2‑3kg(ambalaža) mase na neto masu ambalaže.
Postoji mogućnost i da kupac angažuje svoju brzu poštu ili da lično preuzme robu, što treba navesti u napomeni kod popunjavanja porudžbenice.

Ako kupac više od 2 puta ne preuzme robu od kurira Bumbar plus doo će zahtevati da kupac robu uplati virmanski pre otpreme.


Reklamacije – lom, nedostaci, povrat

U slučaju loma potrebno je pozvati sektor za lom na broj 021/2410‑444 ili 060/0780‑147.
Prilikom poziva dobićete detaljno uputstvo o daljim koracima i rešavanju reklamacije.

Reklamacije se primaju u roku od 24h od trenutka primanja robe i biće rešene u najskorijem roku, a najkasnije 8 dana od dana prijave.
Ukoliko u paketu nešto nedostaje potrebno je reklamaciju prijaviti na e‑mail staklena.ambalaza.bumbarplus1@gmail.com u roku od 24h, a najkasnije 48h od trenutka prijema.
Reklamacije bez original računa NE PRIMAMO.

 Po osnovu Zakona o zaštiti potrošača, u koliko vam se roba ne svidja možete istu vratiti u roku od 15 dana od dana kupovine uz izjavu, fisklani račun i kopiju lične karte (transport ide na račun kupca).

 Kada vraćena roba stigne ( u celosti prema računu), novac će biti vraćen odmah uplatom na tekući račun ili poštom.


Kontakt i dodatne informacije

Ukoliko su kupcu potrebne dodatne informacije, potrebno je da ih navede u napomeni u porudžbenici.
U tom slučaju, kupac će biti kontaktiran telefonom od strane osoblja preduzeća Bumbar plus d.o.o.

 Potrebne informacije može dobiti i na broj 060/0780‑147.